La nostra companya, Mª Josep Amigó, Vicepresidenta de la Diputació de València, juntament amb la resta de companyes i companys, ens han informat que Xeraco rebrà 616.738,57€ de subvenció per a fer inversions durant els anys 2020 i 2021. Unes ajudes que seran possibles gràcies a la bona gestió que està fent el govern progressista de la Diputació.

També, des de la Diputació, ens han concedit una subvenció de 38.000€ per a invertir en l’Escola d’Adults de Xeraco.

A més, 630.030,78€ del Pla d’inversions 2020-21. Aquesta injecció aprovada al Ple d’abril, permetrà realitzar inversions en: Desenvolupament econòmic. Benestar Social. Matèria d’educació. Iniciatives Culturals. Fomentar models de creixement sostenibles i entorns saludables.

Des de la Conselleria d’Economia Sostenible, Sectors Productius , Comerç i Treball , encapçalada pel nostre company Rafa Climent ens informen que Xeraco ha rebut aquesta quantitat per estar dins del programa Avalem Experiència – EMCORP per a contractar a persones d’almenys 30 anys.

També, Xeraco rebrà 29.728,80€ per a donar feina a 3 persones durant sis mesos. El programa ECOVID de Labora és gràcies a la Conselleria d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, del nostre company de Compromís, Rafa Climent Gonzalez.

Més i més diners de la mateixa Conselleria. Xeraco rebrà 28.942€ per a donar feina a persones joves durant un any gràcies al programa EMPUJU.

El nostre conseller Vicent Marzà ens ha comunicat les xifres de les mesures que la Conselleria d’Educació aplica a Xeraco per a l’inici del curs 2020-2021. Augment 1’4 docents. 12.584€ d’inversió addicional. 13.337,89€ per a activitats extraescolars. Ràtio màxima de 20 alumnes per aula. Pla de Prevenció i Protecció per al curs 2020-2021.

Aquesta subvenció de la Conselleria GVA Educació està enfocada per a realitzar activitats de suport educatiu i altres activitats extraescolars, culturals i esportives. Dirigides a la seua població escolar d’entre 3 i 18 anys per a compensar els efectes negatius del confinament conseqüència de l’emergència sanitària ocasionada per la Covid-19.

Aquestes no són totes les subvencions que ha rebut Xeraco durant aquest 2020. Però són algunes de les que nosaltres volem destacar, ja que han sigut gràcies a Compromís a les diverses institucions on treballem cada dia per millorar la vida de les persones.

Per últim, anem a posar-vos l’exemple de la subvenció que li arribarà a Xeraco per a combatre la Covid-19, uns 167.257€ per estar dins de la Diputació de València, on governa Compromís. Gata de Gorgos, amb pràcticament la mateixa població, per estar a la Diputació d’Alacant governada pel PP tant sols rebrà 28.322€. Tu tries!