Després dels resultats electorals del diumenge 24, la primera impressió que ens ve a la ment, és que finalment, el País Valencià comença a despertar del llarg i obscur somni en el qual es trobava immers.
Tanmateix, esdevindre al nostre poble l’agrupació progressista i d’esquerres més votada i més a més l’ única en clau valenciana, ens dóna una major dosi de responsabilitat i de il•lusió per poder seguir servint i treballant per tots els nostres ciutadans en moments tan difícils i complexos com els que ara estem vivint.
GRÀCIES A TOTS ELS VEÏNS I VEÏNES DE XERACO per la seua participació en aquest procés democràtic i en especial  aquells i aquelles que han confiat el vot a una formació valenta, transparent, neta i de casa nostra. I com no, a tots els familiars, amics i amigues, companys i companyes de llista i simpatitzants, però, de manera molt especial a la gent jove de Compromís que ha sabut transmetre la confiança a la gent de la seua edat i finalment al recolzament incondicional que José L Raja ha donat al nostre cap de llista durant els quatre passats anys de dur i intens treball al front de l’Ajuntament de Xeraco.
Francesc SerraltaCompromís per Xeraco

DSC_0657

I COM NO, GRÀCIES A TOTS I TOTES ELS/LES QUI ENS HAN AJUDAT PER ACONSEGUIR L’ALLIBERAMENT DEL PAÍS VALENCIÀ.

11351249_1013212778708627_6638498858114988969_n