Xerrada del BLOC JOVE DE LA SAFOR als simpatitzants de Xeraco

La joventut nacionalista de Xeraco inicia un espai de participació per contribuir al canvi, al municipi i al país

El van iniciar a partir d’una xerrada-debat del BLOC JOVE de la Safor amb la gent simpatitzant de Xeraco.

El passat 28 de desembre els companys i companyes del BLOC JOVE comarcal realitzaren una sessió de treball i dinamització amb les persones simpatizants del BLOC-Compromís de Xeraco. A la xerrada va estar present el secretari comarcal de la joventut valencianista, Carles Morant, qui va emfatitzar “la importància de la implicació de la joventut per aconseguir un canvi, tant a nivell local com al país”.

Al llarg de la jornada es va tractar les problemàtiques laborals de la joventut del poble. La participació i la dignificació de la política foren uns dels tants temes sobre els quals debateren els assistents. I és que el BLOC està convençut que el paper dels i les joves és fonamental per crear una alternativa política a l’actual sistema.

Qui en va prendre bona nota va ser el regidor-portaveu a l’Ajuntament de Xeraco, Francesc Serralta, que va escoltar i debatre amb els joves que participaren a la xerrada-debat. Serralta va explicar que “per a nosaltres és molt important la perspectiva de la joventut; no són solament el futur, ja són el present, i aporten l’aire fresc que ens cal per aspirar a tenir una societat més justa”.

Aquesta sessió ha estat un primer pas per dinamitzar la joventut nacionalista de Xeraco i propiciar la creació del BLOC JOVE local. Les joventuts valencianistes han animat els i les joves a comprometre’s i assumir la responsabilitat en el canvi que desitgen, tant a Xeraco com al País Valencià; per això, obrin les portes a la participació d’aquelles persones que s’hi vulguen sentir partíceps del canvi.

Arxivat en: Comarcal